پنل خورشیدی - اینورتر خورشیدی - شارژ کنترلر خورشیدی

فروش پنل خورشیدی و لیست قیمت پنل خورشیدی و نمایندگی پنل خورشیدی

پنل خورشیدی - اینورتر خورشیدی - شارژ کنترلر خورشیدی

فروش پنل خورشیدی و لیست قیمت پنل خورشیدی و نمایندگی پنل خورشیدی

فروش پنل خورشیدی خانگی

فتوولتاییک یکپارچه ساختمان (BIPV) (Building Integrated PV)


فتوولتاییک یکپارچه ساختمان نسبت به انواع خاص تکنولوژی های سلول خورشیدی ، دارای چندین روش ساخت و انواع اشکا مختلف می باشد که می تواند بر پایه سیلیکون کریستالی یا تین فیلم باشد.


BIPV می تواند شامل نما ، سقف ، پنجره ، دیوار و بسیاری وسایل دیگر که با ماده فتوولتاییک ترکیب شده اند باشد.در صورتی که پول بیشتری دارید و می خواهید فتوولتاییک را با عناصر مختلف خانه خود ترکیب کنید ، به دنبال BIPV بروید. برای اغلب افراد این را آسان ، بسیار هزینه بر است.


بهترین پنل خورشیدی برای استفاده در منازل


بهترین راه برای پی بردن به هزینه و بهترین نوع پنل مورد نیاز برای خانه شما و شرایط و مصارف خاص شما ، مشورت با یک مشاور متخصص در زمینه پیاده سازی سیستم های انرژی خورشیدی است اما در ادامه چند سناریو عمومی و رایج به صورت سطحی شرح داده می شود.


فضای محدود


برای افرادی که فضای کافی برای نصب پنل های تین فیلم در اختیار ندارند ( اکثر افراد ) یا افرادی که نمی خواهند سیستم فتوولتاییک بخش زیادی از فضای آنها را اشغال کند پنل های سیلیکون کریستالی بهترین انتخاب خواهند بود حتی اغلب در شرایطی که فضای بیشتری نیز در اختیار داریم ، پنل های کریستالی سیلیکون معمولا انتخاب بهتری هستند. در حال حاضر شرکت های معدودی نصب پنل های تین فیلم را برای مصارف خانگی پیشنهاد می کنند.


شما می توانید ابعاد مختلف پنل های خورشیدی را با توان های مختلفانتخاب نمایید. به عنوان مثال پنل های ۱۸۰ ، ۲۰۰ و ۲۲۰ وات معمولا همگی در یک ابعا ساخته می شوند. آنها معمولا به یک شیوه ساخته می شوند اما در هنگام تست معمولا توان خروجی در یک محدوده وسیع قرار دارد که ممکن است به میزان مشخصی کمتر یا بیشتر از مقدار از پیش تعیین شده باشد از این رو آنها را در دسته بندی های مختلفی از نظر توان خروجی طبقه بندی می کنند. اگر فضای محدودی در اختیار دارید باید به دنبال بیشترین توان در کمترین ابعاد باشید.


هر دو نوع پنل پلی کریستال و مونوکریستال انتخاب های خوبی هستند و معمولا هر دو مزایای مشابهی برای شما دارند. اگرچه پنل های پلی کریستال فضای بیشتری برای نصب نیازدارند و پنل های مونوکریستال در سطح یکسان برق بیشتری تولید می کنند ، اما معمولا همواره اینگونه نیست و باز تاکید می شود که تقریبا غیر ممکن است که بتوان بدون بررسی و تحلیل کافی شرایط خاص پروژه ، پنل خاصی را به افراد پیشنهاد کرد.


پنل های خورشیدی کمی گرانتر هستند اما کمی بهتر از فضا بهره می برند و به فضای کمتری نیاز دارند ، به عنوان مثال اگر شما یک پنل پلی کریستال و یک پنل مونوکریستال داشته باشید که هر دو از نظر توان یکسان باشند ( مثلا ۲۲۰ وات ) ، هر دو به یک میزان انرژی الکتریکی تولید می نمایند اما پنل مونوکریستال فضای کمتری اشغال خواهد نمود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.